De ce nu imi place mie Romania (Din nou)

De fiecare data aproape cand vin in Romania, am un constant sentiment de jena. Am mai scris intr-un post mai vechi despre aventuri petrecute in Romania, asa ca acum continuam.

Saptamana asta, am fost in Romania, la examene. Nu am avut timp deloc sa scriu nimic, pt ca am alergat in stanga si inย  dreapta, si la hotel am ajuns obosit every day, asa ca acum ne apucam sa relatamย  chestiile care ne enerveaza acasa. Bineinteles ca am fost in Timisoara.

Dar sa trecem la oile noastre. am ajuns la aeroport, si bineinteles ca erau acolo rechinii care incercau sa te convinga sa iei taxi-urile lor, si sa te jumuleasca de bani. Atata tupeu exista in ei incat se iau si de taximetristii autorizati, care vin si asteapta acolo, ca cica le fura clientii. No shit Sherlock.

Ce nu suport, sunt preturile. Frate eu cred ca voi toti v-ati obisnuit sa stati in .ro cu preturile alea, da pe mine m-a rupt la buzunar. Eu de obicei ma duc la restaurant de 2 3 ori pe saptamana, si niciodata nu simt gaura in buzunar. M-am dus la restaurant chinezesc, am luat niste orez cu ciuperci, coltunasi, si ceva burta de vaca, o cafea, si cand vine nota de plata – 750 000. Nu neg, mancarea a fost buna, excelenta chiar, dar sa fim seriosi, daca as lua masa pe o insula, pe plaja, cu lumanarele si cu unu care sa cante la mandolina pe langa mine, da ofer banii aia, pt ca merita, dar atata timp cat cobor niste scari sa imi rup gatul, si nimic nu e spectaculos inauntru, pt ce dau banii aia totusi?

Moving on. Ma frapeaza faptul ca majoritatea celor care fac gura ca e mizerie and shit, sunt tinerii. Tinerii spun ca e nasol in Romania ca e jeg, si ca nu are nimeni bun simt. Du-te in complexul studentesc din timisoara, sa vezi cum arunca gunoaiele domnii studenti pe geam, ca le e lene sa iasa pe hol, si sa duca plasa de gunoi 2 pasi mai incolo. Du-te sa vezi cum se arunca sticlele pe jos dupa ce don`soarele beau sucul, si cutiile de bere care sunt aruncate ca la baschet catre cosurile de gunoi, dar fiindca nici unul dintre Gigi aia smecheri nu e Magic Johnson, ele tot se aduna acolo, langa cos.

Poluare. Multa. Aveti programul Rabla, de ce dracu nu il folositi? Vad o gramada de oameni care merg in niste Dacii din 75 care curg tablele pe ele, probabil nici franele nu sunt grozave, dar ei merg cu ele, (unii dintre ei mai sunt si smecheri si claxoneaza dupa femei din conservele alea) fiind un pericol si pt ei, si pt cei care merg pe trotuar. Asta e o problema more or less generala in .ro, dar sa zicem.

Nush … sunt multe, si multe le-am uitat pt ca nu le-am notat, dar imi pare rau, imi pare rau de faptul ca eram in Romania, aproape acasa, si singurul sentiment care il aveam era ca de-abia asteptam sa iau avionul inapoi spre Cehia, si am stat doar 4 zile.

7 thoughts on “De ce nu imi place mie Romania (Din nou)

1. respect foarte mult aceasta parere,mai ales pentru ca tu ai vizitat si alte tari,si ti-ai format o parere asupra lumii,dar eu inca n-am vazut acea civilizatie,abia astept sa o vad si eu,mercy mult pentru postare…

2. Cand am luat bilet din Viena, avionul era full, asa ca a trebuit sa stau pe Jump Seat, adica in cabina cu pilotii ๐Ÿ˜€ Presupun ca nici unul din voi nu a facut asta vreodata, si chiar a fost destul de meserias. Panorama de acolo din cockpit, e uimitoare, si sa vezi ce fac pilotii in real time, sa ii vezi la condus, e ceva nice. Pilotul ala automat face oricum cea mai mare parte din munca, iar oamenii se ocupa mai mult de aterizare si decolare. A fost fain anyways.

Cu chestia asta ai dat-o in bara, de cand si pana cand orice companie de trafic aerian da voie clientilor sa calatoreasca in cockpit ? WAKE UP!

3. … sunteti tineri si nu aveti cum sa stiti dar, am avut o tara frumoasa si bine intretinuta ,veneau la noi straini de prin toata lumea si erau impresionati ,erau oameni invirsta si tineri cu mare bun simt dar, a venit schimbarea si am ajuns sa spun ca imi este rusine ca sunt roman… cind plec din tara in vacante imi place sa spun ” ma duc intr-o lume civilizata !!! “

4. cate odata mai uitam de unde am plecat si nu ne mai vedem lungul nasului … asta e viata … acum traim pe picior mare si de am uitat de unde am plecat … Trezeste-te in pana mea ca erai un carnat cand ai plecat din ROMANIA …

5. @Sleepy – exact. pentru ca era enervant sa traiesc in ROMANIA si sa lucrez la patron, pentru ca era enervant sa mi se ciordeasca portofelul, si era enervant ca toate sa fie scumpe, si pentru ca imi place sa fac bani, si pentru ca imi place sa ma tina buzunarul sa merg in vacante unde am eu chef. asa ca jet cu impresiile si parerile astea ca vai de unde ai plecat. in caz ca nu te-ai prins, nu trecutul iti da de mancare ci prezentul si viitorul.ciocu` mic si joc de glezne.